ביטול עסקה והחזרת מוצר
בהתאם לחוק הגנת הצרכן התשמ”א – 1981 ותקנותיו, ניתן לבטל את הרכישה בתוך 14 ימי עבודה שמניינם מיום קבלת המוצר במען שנמסר בהזמנה. יש לעיין באתר לזכויות להגנת הצרכן לקבלת מידע נוסף.

זכות הביטול אינה קיימת במקרים הבאים:
בהתאם לחוק להגנת הצרכן, מוצרים, אשר הוזמנו מחו”ל עבור לקוח לא ניתן להחזיר.

ניתן לפנות לחברה בתוך 14 ימי עבודה מיום קבלת המוצר בדרכים הבאות:

בדואר אלקטרוני: info@sfbhere.com
משלוחים חזרה באמצעות דואר רשום בלבד!
מען לחבילות: ת.ד. 2380 אזה"ת רעננה
עבור MY LULA


 – משלוח לדואר רשום 
במקרה של ביטול העסקה והחזר המוצר לחברה, יוחזר ללקוח הסכום ששולם על ידו בגין המוצר או השירות, בניכוי דמי משלוח וביטול עסקה בשיעור של 5% מסכום העסקה או 100 שקלים חדשים, לפי הנמוך מבניהם.
במידה ולקוח התחרט ומעוניין לבטל את העסקה, ישלם הלקוח בגין משלוח עבור ושב בתוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5%.
הכסף יוחזר ללקוח רק לאחר קבלת המוצר המוחזר בחברה, בהתאם לאמצעי התשלום שבו השתמש הלקוח בעת ביצוע ההזמנה, תוך 7 ימי עבודה.
* במידה והלקוח בוחר להחזיר מוצר שקיבל במשלוח בחינם, עלות הזיכוי תהיה פחות 20 ש”ח או 25 ש”ח במידה ומדובר במשלוח בדואר ישראל או משלוח לנקודות חלוקה בהתאם למשקל החבילה ו35 ש”ח לכל חבילה במידה ומדובר במשלוח עם שליח ותוספת ניכוי דמי ביטול העסקה בשיעור של 5% מערך המוצר.
* מובהר בזאת כי במידה ולקוח בוחר לבטל את העסקה הוא יחויב בתשלום מלא בגין השילוח גם אם טרם קיבל את ההזמנה, וזאת במידה וההזמנה הועברה מהמחסן לחברת השילוח.

למען הסר כל ספק – החזרת המוצר שנרכש מותנית בקיומם המצטבר של התנאים הבאים:

לא עברו 14 יום מיום קבלת המוצר.
מוצר באריזתו המקורית, שלם ו/או ללא פגיעה ו/או נזק ו/או פגם ו/או קלקול מכל מין וסוג שהוא.
למוצר תצורף חשבונית המס המקורית.
אספקה והובלת המוצר
My Lula תדאג לספק את המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה, בהתאם לסוג המשלוח אותו הוא בחר.
משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה על ידי הלקוח ומחובתו לוודא כי היא נכונה.

זמן אספקה של חברת שליחויות: זמן משלוח ממוצע 10-25 ימי עסקים

לקוח נכבד, לתשומת לבך: ההגעה לאזורים החריגים כרוכה במשך שינוע ארוך מהרגיל
זמני האספקה המופיעים בדף המוצר יימנו בימי עסקים בלבד, בימים א’-עד ה’ בלבד. ימי שישי, שבת, ערבי חג וימי חג לא יבואו במניין ימי עסקים.
מדיניות האספקה וההובלה נקבעת על ידי הספקים.
ברגע שנבחרת אפשרות של משלוח עם שליח, המערכת בוחרת אוטמטית את חברת השליחויות אתה תשלח החבילה על פי שיקולי משקל, מרחק ועומס, תנאי המשלוח וזמן האספקה זהים לחלוטין.

החנות ו/או מי מטעמה לא יהיו אחראים ולא יישאו בכל נזק עקיף, תוצאתי או מיוחד שייגרם ללקוח בגין כל איחור, עיכוב או כשל באספקת מוצר או שירות – תהא עילת התביעה אשר תהא – לרבות הפסד הכנסה ו/או מניעת רווח שיגרמו מכל סיבה שהיא.
תיאום המסירה בחברת המשלוחים מתבצע ע”י שליחת SMS לנמען, במידה ולנמען אין גישה לקבלת SMS הלקוח אחראי לתיאום האספקה.
הגעת סרק: כשל במסירת החבילה בשל סיבה הקשורה ללקוח תחויב בתוספת 35 ש”ח.
שינוי כתובת לאחר יציאת המשלוח מהחנות, תחויב בתוספת של 35 ש”ח וזמן המשלוח עלול להתעכב.
זמני האספקה יספרו מיום ביצוע ההזמנה במידה ובוצעה לפני השעה 12:00, במידה וההזמנה בוצעה לאחר השעה 12:00 יספרו מיום לאחר ביצוע ההזמנה.
שימו לב: המשלוחים מתבצעים בימים א-ה משעה 9:00 ועד 17:00, ההספקה תעשה בשעות שיקבעו על ידי חברת המשלוחים, בכול אופן חברת המשלוחים תנסה לתאם הספקה שתהייה נוחה ללקוח. משלוח

שעות פעילות איסוף עצמי
ימים א-ה טלפון לתיאום מראש –051-5003240

שירות לקוחות
בכל שאלה או בירור לגבי מוצר, ניתן לפנות לנציגי השירות שלנו בטלפון:051-5003240 או במייל:info@sfbhere.com

פריטים שנצפו לאחרונה